Türkiye’nin Dermokozmetik Saç Markası Prozinc saç ve saçlı deri sağlığına yönelik olarak günlük kullanıma uyumlu ürünler sunar. Ürünlerimiz uzman ar-ge ekibi, dermatolojik klinik çalışmalar ve araştırmalarla sürekli desteklenir ve geliştirilir.

Prozinc 1996 yılında Türkiye’de tescil edilen ve ilk olarak klasik kepek şampuanları ile piyasaya giren Türkiye’nin Dermokozmetik Saç Markasıdır. Prozinc 20 yıldır sadece eczanelerde satılmaktadır ve 2016 IMS Pazar Analiz raporlarına göre Türkiye’de 14000 Eczane penetrasyonu ile Kepek Şampuan kategorisinde en çok satılan marka olma başarısını elde etmiştir.

Prozinc 7 alt marka ile kategorize edilmiş toplamda 21 mevcut ürünü, bütün bunlara ek olarak ar-ge faaliyetleri devam eden 10 yeni ürün 4 yeni kategori çalışması ile sürekli gelişmekte olan ve temelde “Bütün Saç Sorunlarının Çözümü” için profesyonel saç bakım ürünlerinden oluşan bir dermokozmetik markadır.

Misyon

Saç ve saçlı deri özelliklerini göz önünde bulundurarak sürekli kendini yenileye ,ar-ge ile yenilikleri takip ederek en etkin, uygun ve çözüm odaklı ürünlerden oluşan bir uzman saç bakım markasıdır.

Vizyon

Prozinc 2020 yılında Türkiye’de saç bakım markaları içinde akla gelen ilk marka ayrıca dermokozmetik sıvı şampuan kategorisinde Türkiye’de en çok ihracatı yapılan marka olma vizyonu ile ilerlemektedir.